Geen toppertje, geef ik onmiddellijk toe, maar in de wachtrij staan bij de belastingtelefoon en dan even doodelen met een simpel programma als paint, is wel een vermakelijke bezigheid. Niet dat mijn belastingaangifte een heerlijke bezigheid is,  maar even wegdromen en voor de strakke gebouwen een sprookjesbos maken, is toch zo gedaan. Ik ben dankbaar voor mijn creatieve geest….Nou maar hopen dat de belastingdienst dat ook is.

No top art, I immediately agree on that, but queued at the load end of the tax office phone I just doodled using the simple program PAINT, which everybody ownes on their computer. For me it is an entertaining pastime. Not that my tax is, but dreaming of a fairytale environment drawing over some tight buildings makes it more easy. I am thankful for my creative mind. If the tax employers are, remains unclear….


