‘Voor alle wandelaars is het al een kunst om de Nijmeegse Vierdaagse uit te lopen.’

Over een aantal dagen begint hij weer. Het grootste wandel evenement van de wereld. 120.000 wandelaars zullen zich weer gaan nestelen in het gezellige Nijmegen en vier dagen lang alle uithoeken van het gebied bezoeken per voet. Een zware prestatie die elke keer weer mijn bewondering opwekt.

Laat ik het nog feestelijker maken!

Ik ga foto’s van jullie, moedige wandelaars,  maken en ik gebruik ze voor een kunstwerkje speciaal voor jou gemaakt.
Bij het fotograferen ontvang jij van mij een visitekaartje met mijn weblog adres.
Als je dit kaartje van mij ontvangt en ik jouw toestemming heb om een foto van jou te maken, is er grote kans dat je geschilderd en/of getekend bent door mij.
Wil je de uitkomst zien? Kom dan even langs bij mijn stand bij INTRATUIN op de Rijksweg in Malden om jouw kunstwerk te bekijken. Ik zal daar staan op de laatste dag van de vierdaagse. Je kunt ook kijken op dit weblog pagina

Kunst om te lopen

want  daar worden de kunstwerken geëtaleerd. Je kunt het kunstwerk dan ook eventueel later nog aanschaffen. Reken dan wel op extra portokosten.

For our visitors abroad: 

Is it not a Piece of Art to walk the Nijmeegse Vierdaagse?

So why not capture it in a painting or drawing too?

When you receive this business card with the logo ‘Kunst om te Lopen’ (means Art to Walk) – after I asked you for your explicit permission – there is a big chance that I have made an artwork of you. The outcome will be shown on the last day of the 4-days walk at my stand at Intratuin, on the Rijksweg in Malden. You can buy it there or you can decide later by viewing this blog on Page “Kunst om te Lopen”.

Bedankt en veel succes met wandelen!

Thanks and Good Luck with the Nijmeegse 4-daagse!
Ellen Molenaar

Mobile: 06-41699302

